onsdag
6
december

Solel som verktyg för hållbarhetsarbete, varumärkesutveckling och marknadsföring

Antalet solelinstallationer har ökat kraftigt tack vare att kostnaderna för solpaneler minskat. Solel kan öka lönsamheten genom minskade energikostnader och intäkter från försäljning av solel. Solel kan även användas i hållbarhetsarbetet, marknadsföringen och för att stärka företagets varumärke. Detta seminarium visar hur detta kan ske och kommer ge dig konkreta verktyg att jobba med i ditt eget företag samt möjlighet att knyta nya kontakter.

Tid:
6:e december kl. 11.00-12.15 med efterföljande lunch.

Plats:
Vreta Kluster, Klustervägen 11,
Vreta Kloster.

Målgrupp:
Små och medelstora företag som turistföretagare, lantbrukare, fastighetsägare, installatörer, industriföretag, energikonsulter men även affärsrådgivare samt kommunala energi- och klimatrådgivare

Läs mer »